Chris David: Open brief aan Go Ahead Eagles-fans
08-06-2017

Beste supporters van Go Ahead Eagles,

Vandaag heb ik mijn contract getekend bij FC Utrecht. Dat betekent dus dat ik Go Ahead Eagles na twee jaar ga verlaten.

Het waren twee bewogen jaren. Voor de club, met onder meer een promotie en degradatie, en voor mij persoonlijk, met twee kruisbandblessures. Hierdoor heb ik nu al anderhalf jaar niet kunnen doen wat ik het liefste doe: voetballen. Het is ontzettend jammer dat ik daardoor de afgelopen twee seizoenen niet meer wedstrijden in het rood-geel heb kunnen spelen, daar baal ik zelf nog het meeste van. Die eerste acht wedstrijden smaakten ook voor mij naar veel meer.

Ik wil jullie via dit bericht graag bedanken voor jullie steun. Bedanken voor alle berichten na MVV-uit en SVZW-uit. Voor alle lieve en opbeurende woorden in gesprekken die ik met jullie had rondom de wedstrijden. Dit zal ik nooit vergeten!

Nu ga ik een nieuwe stap zetten in mijn carrière. FC Utrecht is een kans die ik voor mijn gevoel moet grijpen. Kansen als deze komen niet vaak voorbij, zeker niet in mijn situatie.

Ik ga nu verder werken aan mijn herstel. Jullie gaan strijden om een nieuwe promotie, want deze prachtige club hoort thuis in de Eredivisie. Ik wil jullie als fans, Go Ahead Eagles als club en alle medewerkers, bestuursleden, spelers, stafleden en vrijwilligers daar heel erg veel succes bij wensen!

Groet,
Chris